Hírlevél feliratkozás

Minden mezőt tölts ki:

Keresztnév:
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
E-mail:
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!

Ha nem teszel pipát a négyzetbe, nem tudunk tovább menni.
Ha nem teszel pipát a négyzetbe, nem tudunk tovább menni.
  • Termékek
  • Boltok
  • Fiók
  • Hírlevél
  • Kosár
    Kosár
  • Info

GyIK - Gyakran Ismételt Kérdések

Válaszaink a gyakran ismételt kérdésekre alább találhatók. Amennyiben nem találnál választ sajátodra, írjál nekünk, vagy lépj velünk egyéb módon kapcsolatba!

VÁSÁRLÁSSAL kapcsolatos kérdések

Személyesen, Mountex üzletben is átvehetem a webshopos megrendelésemet?

Igen. A rendelés leadásakor a „Megjegyzés” mezőben kérheted a bolti átvételt. Minden esetben jelöld meg az üzletet, ahol át szeretnéd venni a csomagod, például: „Váci, bolti átvétel”. Szállítási módként „GLS házhozszállítás”-t, fizetési módként pedig az „utánvéttel a futárnál” opciót jelöld meg, ha személyesen szeretnéd kiegyenlíteni a végösszeget az átvételnél. Amennyiben bankkártyával kifizeted előre a rendelésed, a kasszánál nincs további teendőd.

Megérkezett a megrendelésem, de nem jó a méret. Hogyan tudom cserélni a rendelt terméket?

Először is válaszd ki a weboldalon a cserébe kért terméket és rendeld meg. Fizetési módként az „Fizetés a futárnak bankkártyával vagy készpénzben” opciót jelöld meg, és a számlázási adatok megadásánál írd be a megjegyzés mezőbe a „CSERE” szót. Ezután nincs más dolgod, mint kitölteni a Csere/Elállás nyilatkozatot. A beküldött cserenyomtatványt munkatársaink feldolgozzák és felveszik a kapcsolatot a futárcéggel. A cserélni kívánt terméket csomagold be és pár munkanapon belül futárt küldünk érte, melynek időpontjáról a GLS e-mailben küld Neked tájékoztatót. A beérkező cserenyomtatványt feldolgozzuk, a visszárut ellenőrizzük, és amennyiben a visszaküldési feltételeknek megfelel, akkor feladjuk neked a csere terméke(ke)t. A feladásról e-mailben értesítünk. A csere és visszaküldés ingyenes.

Lehetséges Mountex Online Fiók regisztráció nélkül is vásárolni?

Igen. Mindazonáltal Mountex Online Fiók regisztrációval praktikusabb, mivel csak így tudod online követni a rendelésed. A regisztráció rendkívül egyszerű, és utána már nem kell bajlódnod az adatok újbóli megadásával.

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mi lehet az oka?

Vásárlás, regisztráció után azonnal küldünk visszaigazoló e-mailt. Amennyiben ezt nem kapod meg néhány percen belül, kérjük írj nekünk, vagy lépj velünk kapcsolatba más módon!

Lehetséges-e külföldre rendelni?

A szállítási információk oldalon részletezett módon tudsz tájékozódni a külföldi vásárlás lehetőségeiről.

Milyen fizetési módokat vehetek igénybe?

Jelenleg a MOUNTEX Webshop-ban utánvétesen átvételkor, illetve a megrendeléskor bankkártyás fizetéssel lehet fizetni a K&H Bank biztonságos fizetési rendszerén keresztül.


FIZETÉSSEL kapcsolatos kérdések

Hol tudom beváltani Mountex Utalványomat?

Mountex utalványodat beválthatod üzleteinkben és webshopunkban egyaránt, a kibocsátási dátumot követő 1 éven belül.

Webshopban hogyan tudom beváltani a Mountex utalványomat?

A Mountex utalványok jelenleg csak papíralapon elérhetőek, de fel tudod használni a Webshopban is. A rendelés leadásánál minden esetben válaszd az „utánvéttel a futárnál” fizetési módon és a számlázási adatoknál írd be a Megjegyzés mezőbe, hogy utalvánnyal kívánsz fizetni. Ezt követően postai úton vagy futárral juttasd be az utalványt a Mountex Webshop címére.

A pandémiás helyzetre való tekintettel bejuttathatom digitálisan is a Mountex utalványaimat?

Igen, erre lehetőséget biztosítunk. Amennyiben nem áll módodban a hagyományos módon bejuttatni az utalványokat, elküldheted e-mail-ben is a webshop@mountex.hu címre az alábbi módon:
E-mailben történő beküldés esetében 3 db fotót szükséges csatolnod.

  • 1 fotó az előlapról. A kibocsátási érték ellenőrzéséhez elengedhetetlen.
  • 1 fotó a hátlapról. Fontos, hogy jól látszódjon a sorszám és a kiállítási dátum.
  • 1 fotó az összetépett utalványokról. Ez igazolja, hogy felhasználtad az utalványt.

OTP SZÉP kártyát elfogadtok?

Nem vagyunk OTP SZÉP kártya elfogadóhely.

Milyen utalványokkal tudok fizetni Nálatok?

Üzleteinkben elfogadjuk az Edenred utalványt (papíralapon és kártyán egyaránt), a Nemzeti utalványokat, valamint a Mountex utalványokat. A Mountex webshopban sajnos nem tudsz beváltani a saját kibocsátású Mountex utalványon kívül más utalványt.


VISSZAVÉTTEL kapcsolatos kérdések

Megérkezett a megrendelésem, de meggondoltam magam. Mit tehetek?

Ebben az esetben élhetsz a csere adta lehetőségeddel vagy az elállási jogoddal. Mindkét esetben töltsd ki a Csere/Elállás nyilatkozatot és küld vissza a nem kívánt terméket vagy termékeket a Mountex Webshop címére. Kérlek, a számla másolatát és a nyilatkozatot mindenképp mellékeld a csomagban, vagy küld el e-mailben a webshop@mountex.hu címre.

Mountex Webshopban vásárolt terméket visszavihetek személyesen is valamely Mountex üzletbe, ha nem jó a méret vagy el szeretnék állni a vásárlástól?

Igen. Amennyiben Cserélni szeretnéd a rendelt terméket vagy még sincs rá szükséged, visszaviheted bármely Mountex üzletbe. Ez fordítva is működik. Amennyiben bármely üzletünkben vásároltál személyesen, de visszaküldenéd a terméket, ezt megteheted a cseregarancia ideje alatt a Webshop csapatának segítségével is.

Meddig vihetem/küldhetem vissza a terméket?

A cseregarancia érvényesítésének határideje 60 nap, ami online és üzletben történő vásárlás esetén is érvényes. Elállás esetén ugyanezeket a feltételeket biztosítjuk, tehát 60 napig van lehetőséged pénzvisszatérítést kérni az Üzletszabályzatban elfogadott feltételek mellett.


BIZTONSÁGGAL kapcsolatos kérdések

Mennyire biztonságos a MOUNTEX Webshopban történő vásárlás?

Nagyon biztonságos. A MOUNTEX Webshop adatvédelmi irányelvei meglehetősen szigorúak:

  1. A regisztráció során megadott adatokat titkosítva tároljuk, úgy, hogy a jelszavakhoz még a MOUNTEX munkatársai sem tudnak hozzáférni.
  2. Minden olyan oldalon, ahol személyes adatokat lehet megadni, az adatforgalmat SSL titkosítással bonyolítjuk. Az SSL titkosításhoz a Comodo szolgáltatását vesszük igénybe.
  3. A MOUNTEX nem fér hozzá a bankkártyás fizetéshez szükséges személyes adatokhoz (bankkártya adatok), és nem is tárolja azokat.

Miből láthatom, hogy biztonságos-e az adott weboldal?

Titkosított adatforgalomra olyan aloldalakon van szükség, ahol a látogató személyes adatokat adhat meg magáról (regisztráció, kosár, Mountex Online Fiók oldalak).

A biztonságos oldalakon a weboldal URL címe 'https://' betűkkel kezdődik a megszokott 'http://' helyett. A biztonsági tanúsítványt a különböző böngészőkben általában egy kis lakat ikon segítségével lehet letölteni.


HIBÁS termékkel kapcsolatos kérdések

Meghibásodott a vásárolt termék. Mi a teendőm?

2 év termékszavatosságot vállalunk minden termékükre*. Amennyiben hibát tapasztalsz, tájékozódj az Üzletszabályzatunk Szavatosság pontja alatt leírt feltételekről és juttasd be a terméket futárral a Mountex Webshop címére a kitöltött garanciális formanyomtatvány kíséretében. Személyesen is beviheted bármely üzletünkbe a szavatosság hatálya alá tartozó, hibás terméket. Kollégáink jegyzőkönyvet vesznek fel személyes és online ügyintézés esetén is. Ezt követően a törvényi előírások szerinti időtartamon belül tájékoztatnak az ügy előrehaladtáról

*Üzletszabályzatban meghatározott termékcsoportok esetén.

Hogyan tudom igénybe venni az újratalpaltatás szolgáltatást?

A Hanwag lábbelik minden típusát, illetve az AKU márka bizonyos modelljeit* is lehet talpaltatni és javíttatni. A bakancstalpalások és javíttatások menete a következő:

  • A Mountex üzletek pénztárpultjainál átveszik a lábbelit. Ellenőrzik, hogy talpalható-e, és jegyzőkönyvet adnak.
  • A jegyzőkönyv leírja a lábbeli állapotát, a kért javítást és a várható javítási időt, valamint szállítási költségeket.
  • A Mountex elküldi a gyárba a lábbelit, ahonnan az megjavítva a leadás helyszínére kerül vissza.
  • A Mountex értesíti a vevőt, hogy átveheti a felújított lábbelit.

Az átfutási idő kb. 1 hónap és megközelítőleg a trekking kategóriában szereplő típusoknak a talpaltatása kb. 100 Euro.

* Az AKU INJECTED PU köztalpas modellek kivételt képeznek Tribute/Tribute GTX/La Val Low Plus/La Val II Plus/La Val Lite GTX/Monterra Lite GTX.

Hogyan vehetem igénybe a Javítósarok szolgáltatásait?

A szolgáltatás a Váci úti boltunkban érhető el. Amennyiben a lentebb felsorolt szolgáltatás valamelyikét szeretnéd igénybe venni, egyeztess előre Barbival emailen vagy telefonon (+36 1 239 6050) keresztül! A gyors és hatékony ügyintézéshez érdemes képet küldened a hibáról. Ezután nincs más dolgod, mint személyesen bemenni az Üzletbe és ladni a hibás felszerelést. A javítani kívánt darab felmérését követően tudjátok majd egyeztetni Barbival a javítás költségét és időtartamát.

Szolgáltatásaink:

  • Felhajtás
  • Rövidítés
  • Szűkítés
  • Foltozás
  • Varrás javítás
  • Cipzár csere
  • Ringlizés, patentozás
  • Beűtős gomb
  • Heveder/tépőzár és csatt csere
  • Egyedi átalakítás megbeszélés szerint

© 2021 - Mountex Kft. Minden jog fenntartva. Az oldalt fejleszti a H3 Informatikai Kft.
A Weboldalon található mindennemű tartalom a Weboldal üzemeltetőinek szellemi tulajdonát képezi és a Weboldal üzemeltetői előzetes írásbeli engedélye nélkül sem online, sem nyomtatott formában nem használható fel.

HU / RO / SK